1. Որոշման կարգավորման առարկան.
Հայաստանի Հանրապետության Սյունիքի մարզային վարչության Գորիսի բաժնի կողմից 2020թ.ապրիլի 8-ին ուղարկված 78-5/11-1660 գրության հիման վրա «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 30-րդ հոդվածի 1-ին մասի «բ» ենթակետի հիմքով հարուցվել է վարչական վարույթ` Հայկ Կարապետյանի կողմից «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ» ՀՀ օրենսգրքի 48-րդ հոդվածի հատկանիշներով նախատեսված վարչական իրավախախտում կատարելու հիմքով: «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված կարգով հարուցված և իրականացված վարչական իրավախախտման վերաբերյալ գործի քննության ընթացքում գործի փաստական հանգամանքների բազմակողմանի, լրիվ և օբյեկտիվ քննության արդյունքում, բացահայտելով գործի բոլոր հանգամանքները, վարչական մարմինը հաստատված է համարում հետևյալը.
2. Վարչական ակտի պատճառաբանական մաս.
Հայաստանի Հանրապետության Սյունիքի մարզի Տեղի համայնքապետարանի վարչական իրավախախտումների հանձնաժողովի կողմից 19.05.2020 թվականին կազմված արձանագրության համաձայն՝ Հայկ Գրավիկի Կարապետյանը (հասցե՝ Սյունիքի մարզ, գ. Կոռնիձոր 4 փ. 36տ.), Տեղ համայնքի Կոռնիձոր բնակավայրում գտնվող համայնքային սեփականություն հանդիսացող վարելահողը ինքնակամ զավթել էր և վարել, սակայն իմանալով, որ դա անօրինական է դադարեցրել է դրա հետագա մշակումը և քայլեր ձեռնարկել խախտումն վերացնելու ուղղությամբ: Տեղի համայնքապետարանի կողմից (ելից գրություն 01-203, 18.05.2020թ.) հարուցված վարչական վարույթի հիման վրա 2020 թվականի մայիսի 22-ին հրավիրվել է վարչական վարույթի լսումներ, որին մասնակցելու նպատակով պատշաճ ծանուցվել և չէր ներկայացել Հայկ Կարապետյանը: 2020 թվականի մայիսի 20-ին Հայկ Կարապետյանը Տեղ համայնքի ղեկավարին է ներկայացրել դիմումը, ըստ որի նա չգիտեր, որ մինչև մրցույթի ավարտը իրավունք չուներ մշակելու վարելահողը: «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 50-րդ հոդվածի 2-րդ մասի ա) կետի համաձայն՝ վարչական մարմնի նախաձեռնությամբ հարուցված վարչական վարույթը կարող է կարճվել, եթե` անձը, ում հասցեագրված է լինելու վարչական ակտը, վերացրել է օրենքի կամ իրավական այլ ակտի պահանջների խախտումները կամ պատշաճ միջոցներ է ձեռնարկել խախտումները կանխելու ուղղությամբ, և նման դեպքերում օրենքն այդ խախտումների վերաբերյալ չի պահանջում վարչական ակտի ընդունում: Այսպիսով, Հայկ Կարապետյանը պատշաճ միջոցներ է ձեռնարկել իրավախախտումը կանխելու ուղղությամբ:
3. Վարչական ակտի եզրափակիչ մաս.
«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 50-րդ հոդվածի 2-րդ մասի ա) կետի համաձայն՝ վարչական մարմնի նախաձեռնությամբ հարուցված վարչական վարույթը կարող է կարճվել, եթե` անձը, ում հասցեագրված է լինելու վարչական ակտը, վերացրել է օրենքի կամ իրավական այլ ակտի պահանջների խախտումները կամ պատշաճ միջոցներ է ձեռնարկել խախտումները կանխելու ուղղությամբ, և նման դեպքերում օրենքն այդ խախտումների վերաբերյալ չի պահանջում վարչական ակտի ընդունում: Ելնելով վերոգրյալից և ղեկավարվելով «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 35-րդ հոդվածի 1-ին մասի 24-րդ կետով, «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 50-րդ հոդվածի 2-րդ մասի ա) կետով, 53-րդ, 58–60-րդ հոդվածներով՝ որոշում եմ.
1. Հայկ Գրավիկի Կարապետյանի վերաբերյալ հարուցված վարչական վարույթը կարճել:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում վարչական ակտի հասցեատիրոջն իրազեկելուն հաջորդող օրվանից:
3. Որոշումը կարող է բողոքարկվել վարչական կարգով համայնքի ղեկավարին և դատական կարգով ՀՀ վարչական դատարան` երկամսյա ժամկետում: